Revşan Erden
@Revsan_Erden · 5yıl
Takip Et
°•. "Sonunda kavuşmak varsa beklemek güzeldir." .•°
Cennet
1079 beğeni
·
19 paylaşım
·
1 alıntı
·
860 Gösterim
13 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Emine
Değil... Sonunda kavuştuğunda, sonu kötü olunca; sende kötü oluyorsun...
3
Önceki 2 yanıtı göster
Revşan Erden
Gönderi Sahibi
İnşallah olur🌼
4
Gizle
Zeliş
Ya bütün ömrü onun geleceğini, kabul olsun diye adını dualarında anarak yaşattığın kalbi onu düşünerek kurulmuş her bir düşün düşünde kalarak yaşamış bir kalbin kalbinde anılmayacaksa adın hiçbir zaman ?
1
Önceki 2 yanıtı göster
Revşan Erden
Gönderi Sahibi
Yok estağfurullah gülüm.🌹 💙💕
2
1 yanıtı göster
Gizle
Kaan Baş
Başaramadım.. Azer bülbül
3
Revşan Erden
Gönderi Sahibi
Başarabilirsin
1
Gizle
Kaan Baş
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
3
Revşan Erden
Gönderi Sahibi
Herkesin düşüncesi farklıdır
3
Gizle
E͟ylül
Ama Ya kavuşup sonra yine giderse?...
3
Revşan Erden
Gönderi Sahibi
Sonsuza dek kavuşmak için yazdım🌼🍀
3
Gizle
Reklam
Özkan BudaK
HâL bilene,ömür emanet edilir..
3