°•. "Sonunda kavuşmak varsa beklemek güzeldir." .•°
Cennet
··1 alıntı·
860 Gösterim
13 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Değil... Sonunda kavuştuğunda, sonu kötü olunca; sende kötü oluyorsun...
Revşan Erden
Gönderi Sahibi
İnşallah olur🌼
Ya bütün ömrü onun geleceğini, kabul olsun diye adını dualarında anarak yaşattığın kalbi onu düşünerek kurulmuş her bir düşün düşünde kalarak yaşamış bir kalbin kalbinde anılmayacaksa adın hiçbir zaman ?
Revşan Erden
Gönderi Sahibi
Yok estağfurullah gülüm.🌹 💙💕
Başaramadım.. Azer bülbül
Revşan Erden
Gönderi Sahibi
Başarabilirsin
👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Revşan Erden
Gönderi Sahibi
Herkesin düşüncesi farklıdır
Ama Ya kavuşup sonra yine giderse?...
Revşan Erden
Gönderi Sahibi
Sonsuza dek kavuşmak için yazdım🌼🍀
Reklam
HâL bilene,ömür emanet edilir..