Okuduğum ilginç kitaplardan birisi. Yazarın kurulu olan bir sistemi hayvanlar üzerinden kaleme alması oldukça ilgi çekici. Bir çiftliği hayvanların yönetmesi vs. aslında yazar burada sisteme eleştirel bir şekilde yaklaşmış. Klasik bir kurguya sahip olmayan,her kesimden insanın okuması gereken ilgi çekici bir kitap. Okumanızı tavsiye ederim. Bir dipnot düşmekte fayda var:Kitabı yaş itibariyle yahut ilk okuyuşta anlamayanlarınız olabilir.