Konusu:
Olağanüstü Bir Gece, sıradan ve tasasız bir hayat yaşarken ailesinden kalan mirasla bir anda varoluşunu temelden sorgulayan bir adamın hikayesi... Hayata karşı duyarsızlaşan, duygularını yitiren ve hissetmeyi unutan bir adamın sadece bir gecede ruhunun derinliklerinden gelen ve toplumun çizgisinden çıkmasına neden olan bir sorgulama..
İnsan olmanın ne olduğu, tutkunun ve en dibe vurmanın yoğunluğunu Stefan Zweig'ın derinden düşündüren bu eserinde okurlarla buluşuyor. Hayatını sorgulayarak ruhsal bir dönüşüme giden sıradan bir adamın yaşadığı olağanüstü bir gecesi...
***********
Kitabın konusu güzeldi karakterin düşünceleri ruhsal düşüncelerini okumak keyifliydi. İlk başlarda biraz sıkılıyordum.. Bu kitabı gece 4 te okuduğum için de olabilir. Yinede beğendim özellikle sonu beni gerçekten mutlu etti. Güzel ve çerezlik bir kitap sizi fazla yormuyor. İyi okumalar.