Yase

@yasece
10/10
·256 syf.··
2020 112. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 23 Kasım 2020 20:20
Bahar Tezcan'ın ilk kitabını okuyup, çok sevmiş ve kendime çok şey katmıştım. O nedenle de büyük beklentilerle bu kitaba başladım ama hiç hayal kırıklığına uğramadım. Kitabımız isminden de anlayacağınız üzere psikoloji alanı üzerine yazılmış. En insani konuyu temel almış: ilişki! Yazarımız alanında oldukça deneyimli bir psikiyatrist bu da kitabı bizler için daha kıymetli kılmakta. Kitap 7 farklı vaka üzerinden bizlere aktarılıyor. Romantik ilişkilerin farklı çıkmazlarına girmiş bireysel mücadelenin terapi koltuğunda bulduğu sonla başlıyor hikayeler, sonrasında ise geçmişlerine ve geleceklerine dair derinlemesine bir sorgulama içinde buluyoruz kendimizi. Romantik ilişkilerinde aile geçmişlerinin önemine defalarca şahit oluyoruz. Aslında her şeyin temelinin küçük yaşlarda olduğunu bir kere daha gözler önüne sermiş kitap. Kesinlikle şahane bir okuma oldu benim için. Mesela uzun sürdü okumam, çünkü her okuduğum hikayeyi benimsemek istedim. İrdeleyerek, öğrenme ve farkına varmanın keyfiyle okudum satırları. Kendimi ve çevremi yeniden değerlendirdim, çok şey kattı bu kitap bana. Alıntılamaya, altını çizmeye doyamadım. Tekrar tekrar uğrayacağım mutlaka o satırlara. Psikoloji türünde kitaplar okumayı seven herkese gönülden tavsiye ederim. Bu kitap ruhunuza iyi gelecek!!!
Terapi Odasında İyileşen İlişkilerBahar Tezcan · Küsurat Yayınları · 2021933 okunma
·
48 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.