Puan vermedi·96 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Mayıs 2020 20:00 İnsan kendini bulduktan sonra bu dünyada kaybedebileceği hiçbir şey kalmaz. Kendi insanlığını anladığı zaman da tüm insanları anlayacaktır. İlk kez bu dünyaya ait birisi için var olduğumu hissediyordum. Stefan Zweig kitaplarının güzelliğinin farkına varınca tam bir zweig sever oluyorsunuz ve tüm kitaplarını alıp okumaya başlıyorsunuz. :)