Puan vermedi·96 syf.··Beğendi
···Okunma: 25 Mayıs 2020 14:00 Bütün yalnızlar gibi özgür ve bütün özgürler gibi yalnızız. İlk cümleden itibaren insanı içine çeken bu hikaye de tutkuyu,hayal kırıklığını, ümidi, ümitsizliği, yüzleşmeyi ve daha nice hissi yaşıyorsunuz ve kendinize soracağınız tek soru o kadının yerin de ben olsam napardım diye düşünüyorsunuz. Okumalısınız :)