kitabı okuyalı çok olmasına rağmen inceleme eklemek istedim. hala kitabı okurken hissettiklerimi hatırlarken, unutmadan. beni en çok etkileyen kitaplardan birisiydi. veronikanın hayatı sorgulayıp anlamlandırma çabası benim de aynı soruları kendime sormamı sağladı. kitabın son sayfasını kapattığımda gerçekten bana bir şeyler kattığını hissettim. ve o umutsuzluğun içinde aşkı bulması kitabın tüm o karamsarlığını benim gözümde bitirdi. ve sanırım bu kadar etkilenmemin bir sebebi de veronikanın bastırılmış duygularında ve toplumsal baskı gibi sebeplerle cesaret edemediği eylemlerde kendimden bir parça bulmam. ve bir çok kişinin bulacağına da eminimm.