Haklılık üzerine; ✍ Haklı olmak mı daha çok can yakar yoksa haksız olmak mı? Haklı olmak neden can yaksın diye düşünebilirsiniz. Bazen hepimiz haklıyız, bazen hepimiz haksısız. Günümüz dünyasında ki insanların ilişkileri o kadar inişli çıkışlı ve karma karışık ki artık haksız olanların pişkinlik gösterdikleri, hatalarına devamlı bahane bulmaları, haklı olanların devamlı birşeyleri anlatma ve kanıtlama derdine düşmesi... bu ikisi'de yorucudur ve canda yakar. Biz insanoğlu mükemmel degiliz. Haklıda olsak, haksızda olsak her zaman bu durumlardan bir seyler öğrenmeliyiz. Haksızsak bundan pay biçip hatalarımızdan ders çıkarmalıyız. Haklıysak amansız bir mücadelenin içine girip kendimizi yormamalıyız çünkü insanlar sadece sizi anlamak istedikleri kadar anlıcaklar. Kendinizi anlatın savunun bir kere iki kere ama neden anlamıyorlar diye amansız bir mücadeleye girip kendinizi yormayın. Bırakın akışına sizi anlamak istiyenler anlasın.
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.