Könül
@Bebeqler · 5yıl
Takip Et
Erkekler ağlar mı lan?
76 beğeni
·
4 paylaşım
·
1 alıntı
·
21 Gösterim
69 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
KÜÇÜK ŞEYTAN
Gökyüzü biIe ağIar eIinden aIınınca güneşi. Yürek taşıyan her canIı gibi erkekIerde ağIar, ağIamak insan işi.
11
Ruhenölü
Aglarlar tabi ama ben erkeklerin aglmasına kıyamıyom kii😔
4
Önceki 9 yanıtı göster
LeYla
evet aynen sevimliler
3
Gizle
LeYla
evet erkekler deyil kalbi olan ağlar bebeem
6
Furki
Ben hiç bir kadının sahilde elinde şarap şisesiyle hıçkıra hıçkıra ağladığını görmedim
4
Önceki 4 yanıtı göster
Furki
Adamsın kardeşim
1
1 yanıtı göster
Gizle
vaenoctis⛓
Niye ağlayamasın? Bu ülkede böyle genellemeler oldukça gelişmek mümkün değil
4
1 yanıtı göster
İleri