Uzunca bir aradan sonra okuduğum, kısa öykülerden oluşan kolay okunur bir kitap. Her öyküde kırmızı rengine bir gönderme yapılmış. Ben çok derinleşemedim kırmızı ile öykülerde. Anlatmak istenilen derin bir şeyler varsa onları alamadım. Yine de okuması keyifliydi. Aramızdaki Şey, Tazı Payı ve Lal favori öykülerim.