·362 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Temmuz 2016 15:07 Romanın başlarında anlatımda kopukluklar var. Acaba ben mi konuyu atladım diye tekrar dönüp bakmak zorunda kaldım. Bazen hikayede geçişlerinde eksiklikler vardı. Pek zevk alarak okuduğum söylenemez sadece sonuna doğru güzelleşti.