Bir yazarı tanımak, onunla muhabbet etmek bir okur için ulaşılması pek zor bir şey olsa gerek. Bazı yazarların kendilerini anlattığı kitaplarda bu hoş sohbeti etmişsiniz izlenimi uyanıyor. Emine Işınsu'nun bu eserinde de kendinden ipuçlarıyla okurunun karşısına çıkıyor. Çocukluğundan, gençliğinden bölümler ile kitaplarının azım sürecine ilk elden tanık olma okuyucusu için heyecan verici bir deneyim. Kitaplarını okuyan herkesin bu eseri okuduktan sonra o kitapları tekrar farklı gözle okuyacağından eminim. Bu kitabı okumama vesile olan Kitap Şuuru na çok teşekkür ederim.