·1256 syf.····Okunma: 05 Ağustos 2016 15:41 Kitap oldukça iyi kurgulanmış ve kurgu dahilinde kendini okutturan bir kitap. Bazı detaylı anlatımlar oldukça canlı bir şekilde film sahnesi tadında keyifli olsa da yine de gereksiz olan betimlemelerin daha fazla olduğu kanısındayım. Zaten bu detaylı betimlemeler çıkartıldığında kitap rahatlıkla yarı yarıya inebilirdi. Kitabın kurgusunun kaliteli ve sürükleyici ayrıca içeriğinin de zengin olduğunu düşünsem de gereksiz uzatılmış bölümlerden dolayı kitaptan bir o kadar da soğuduğumu söyleyebilirim. Film tadında bir kitap okumak isterseniz tavsiye edilir fakat gereksiz detaylardan sıkılıyorsanız okumadan önce bir daha düşünülmesi gerektiği düşüncesindeyim.