Puan vermedi·306 syf.····Okunma: 29 Kasım 2020 21:00 Kitabı gerçekten çok beğendim 10 hikayeden oluşuyor. Ama tam bir ogut verici harika hikayeler. Bazı karakterlerde kendimi buldum. Gorginin ...ana...kitabını okudugumda da çok etkilenmiştim. Ama bu kitabında diline ve betimlemelerine aşık oldum denebilir.