Kitap ortaçağ dönemini konu almakta, o zamanki sistemi,ve sınıfların birbirleriyle olan ilişkilerini çok güzel işlemekte. Okuduktan sonra ortaçağdan bu zamana mekan ve teknoloji dışında birşeyin değişmediği ve işleyişin aynı devam ettiğini görebiliriz.