·440 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Kasım 2020 00:46 SPOİLER SPOİLER SPOİLER SPOİLER
Emir. Hasan. O kadar çok şey içimde kaldı ki okurken. Keşke öyle bitmeseydi, ama en çok akılda kalanlar, en derinden iz bırakanlar da böyle sonlardır zaten.
Bu iki çocukla beraber yaşadım resmen okurken, başlarda sıkıcıydı ama okudukça kendinizi olayların içinde hissediyorsunuz. Son 150 sayfayı aralıksız okudum. Bitirince ağladım doyasıya.
En çok da geri kalanını merak ediyorum. Kitap bittikten sonrasını. Sanırım hayal gücümle yetinmek zorundayım. Olsun, okumaya çok değen bir kitaptı. Filmi de varmış en kısa zamanda izleyeceğim. Umarım kitap kadar güzeldir :')