·96 syf.····Okunma: 01 Aralık 2020 00:35 Kitap 6 hikayeden oluşmakta.
Hikayelerde insanların doyumsuzluğunu, var olan şeylerin üstüne güçlerinin yettiğinden fazlasını koymaya çalıştıklarını ve bunu yaparken elindekilerden de oldukları gösterilmiş.
Bir şeyleri kaybettikten sonra değerinin farkına varıldığını, kötülükle değil her şeyin iyilikle ilerleyebileceğini, kötülükten bir fayda gelmeyeceği okuyucuyu etkileyecek bir şekilde anlatılmış.
Kitabı bitirdiğimde bir süre düşünme fırsatı verdim kendime. Hikayeler beni çok etkiledi. Kesinlikle herkesin okuması gereken bir eser.