Puan vermedi·384 syf.····Okunma: 02 Aralık 2020 21:29 Yazarın okuduğum ilk kitabıydı ve kitapla ilgili bazı olumsuz yorumlardan dolayı ön yargılı bir şekilde okudum. Fakat ben kitabı sevdim, beni rahatsız eden tek şey kitaptaki yazım yanlışlarıydı onun dışında güzel bir kitap.