·320 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Aralık 2020 22:26 Bir Burak Akkul kaleminden ekranlardan kütüphaneme gelen bir kitap.
Çok gezenti boş dünya izlerken keyif aldığım gibi okurken de çok keyif aldım. Ama beni en etkileyen kısımıda hastanede yoğun bakıma alınırken eşiyle telefon görüşmesi oldu.
"Seda beni uyutmak istiyorlar..."
Ben girmem. Yoğun bakımda giremem ben Seda!"
" Annemi de babamı da orada kaybettim ben. Girdiler ve çıkmadılar Seda! "
" Aşkım söz ver. Çünkü sen söz verdiğin şeyi yapıyorsun.
Uyanacağına, bana döneceğine söz ver!"
Bir kadın, kocasını böyle iyi tanımalı işte. Karım beni kaçamayacağım bir sözle vurmuştu.
Kitabı tavsiye dermiyim evet ederim.