Puan vermedi·504 syf.··
2020 223. kitabı
·
25 günde okudu
·
Okunma: 04 Aralık 2020 11:48
Kasım ayının basında başladığım kitabımı maalesef çok uzun sürede bitirdim. Ama nedeni covid-19 geçirmiş olmam ve uzun süre kitabımı elime alamama maalesef. Ama neyseki kitabımı dün gece bitirdim ve gerçekten okurken hem çok üzüldüm hem de çok sinirlendim. Bir insanın bu kadar duygusuz, merhametsiz ve acımasız olabileceğini hiç düşünmezdim ama kitap kurgu da olsa bunu gösterdi. Pia'nin kardeşlerine bakmak için yemek arayışına çıktığında hastalanıp kardeşlerini yalnız bırakmaya mecbur kalması ve bunun acısını yıllarca çekmesi beni çok duygulandırdı. Pia aslında abla olarak yapması gerekeni yapmıştı ama hastalığa kapılacağını bilemiyordu. Ama çocukları bulan Hemşire Wallis Pia'nin çocukları bilerek bıraktığını zannederek ondan koparması da ayrıca sinir bozucuydu. Ama neyseki sonu güzel bitti. Kitap salgın dönemi yaşadığımız şu günlerde benim için güzel gitti.
Yetim KoleksiyoncusuEllen Marie Wiseman · Arkadya Yayınları · 20201,143 okunma
·
97 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.