9/10
·336 syf.··
Beğendi
·
2020 1. kitabı
Ben kitabı ilk aldığımda tereddüt ettim +18 sahneleri olduğu için. Ancak o kadar güzel bi kitap ki beni çok sürükledi. Okudukça meraklandıran bir kitap.. kesinlikle alıp okumanız gerekir. Ben çok beğendim. +18 yerleri görmezden gelirseniz sizin de seveceğinize eminim..
Işığım SensinT. E. Sivec · Yabancı Yayınları · 2020313 okunma
·
224 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.