Ben kitabı ilk aldığımda tereddüt ettim +18 sahneleri olduğu için. Ancak o kadar güzel bi kitap ki beni çok sürükledi. Okudukça meraklandıran bir kitap.. kesinlikle alıp okumanız gerekir. Ben çok beğendim. +18 yerleri görmezden gelirseniz sizin de seveceğinize eminim..