Eğer okumadıysanız çok şey kaybettiniz demektir. Rehabilitasyon merkezinde tanışan genç yaşta Alzheimer hastası iki gencin birbirine aşık olması ve bu aşka karşı çıkan kardeşlerine, müdüre rağmen orada çalışan Eve nin çabalarıyla aşklarını yaşamalarına izin verilen iki gencin hikayesi.. Beni çok etkiledi. Eğer okumak isterseniz gözyaşlarınıza hakim olamayacağınızı bilmenizi isterim.