İdeal ülke profiline nasıl yaklasilabilecegini çok güzel anlatmış zaten Atatürk onermisse mutlaka okumali. Geri kalmış ülkelerin neden geride kaldığını ve bizim ülkemizdeki yanlışları da okudukça çok iyi anladım. Neden hala duzeltmelere baslanmiyor diye düşünmekten kendimi alamıyorum.