Dizisinden sonra kitaplarına basladim gerçekten harika ,ne gereksiz ve uzun tasvirler var nede uzun uzun karakter betimlemeleri...Yazar öyle bir şekilde yazıyor ki hikayeleri okudukça zaten o uzun tasvir veya betimlemelere gerek kalmadan karakter ve çevre hakkında fikir ediniyorsunuz...Kitap çok akıcı ve fantastik olduğu icin de günlük hayattan uzaklaşmanizi sağlayacak .aynı zamanda gereksiz uzatmalar olmadığı için okurken dinlendirecek.