Ahmet Ümit kitaplarına kötü yorum yapmam tabi ki buda çok güzeldi üç bölümden oluşuyordu ilk iki bölümde cinayeti hemen çözdüm üçüncü daha dikkat çekici geldi ama bir ve üç değişik güzeldi ikinci hikaye biraz sıradan ama anlatışı baş komiser nevzatın karakteri çevresine karşı tavrı hikayelerin dışında polislerin hayatlarıda çok güzel dizi izliyormuş gibi hissettiriyor başarılı bir kitap