·626 syf.··Beğendi
···Okunma: 07 Aralık 2020 00:34 Jane Eyre kitabı benim İngilizce okuma ödevimdi. Zorlanmamak adına ben Türkçesini de almıştım. Kitapla tanışmam bu şekilde oldu. Ödevim bittiğinde ben bütün kitabı genel olarak biliyordum ve bu yüzden Türkçesini okurken biraz sıkıldım açıkçası. O yüzden okumam 20 gün sürdü maalesef. Kitaba başlamakta zorlanıyordum, sonra da okumayı bırakmakta. Filmini de izledim bir ara. Filmde benim için tek sıkıntı St. John idi. Filmde bence çok gıcık bir tipti fakat kitapta Jane ona çok saygı duyuyordu ve abisi olarak görüyordu. Bu yüzden okurken en keyif aldığım kısımlar St. John ile ilgili olan kısımlardır. Tek pişmanlığım filmi kitabı okumadan izlememdi yani.