Kitap Yorumu//Askerin Yari Giz-Melek Kaş
.
Birbirine panzehir iki yaraydı onlar ve bunu fark ettiklerinde birbirlerine doğru çoktan yola çıkmıştı yürekleri. Her adımları mutluluğa giderken, sürekli ayaklarına prangalar vuruluyordu. Bir adım ileri gidilse iki adım geri kaçılıyordu. Hayatları zorluklarla çevrelenmiş iki insan Azra ve Talha. Biri tıp fakültesinde okurken öğretmeni tarafından tacize uğrayıp okulu bırakmış bir kız. Diğeri teröristlere karşı savaşan bir asker. Kader yollarını kesiştiriyor fakat hiçbir şey güllük gülistanlık değil. Mardin nelere gebe okuduğunuzda göreceksiniz. Tabii Talha'nın saçma sapan kıskançlık krizleri sinirlerinizi bozmazsa.
.
Kitabın akıcı bir dili var. Türk dizisi kıvamında bir asker ile doktor bir kızın aşkını anlatıyor. Bu tarz Türk dizisi senaryosu tadındaki kitapları sevenlerin bu kitabı seveceğini düşünüyorum. Ben bu tarzın genel olarak dışındayım malum. Ama yazım dili ve akıcı konusuyla kendini okutuyor.