·348 syf.··Beğendi
···Okunma: 06 Aralık 2020 01:31 Nermin Yıldırım'ın kitabını ilk kez okudum. Ve güzel bir başlangıç olduğunu düşünüyorum. Kurgu, akış, detaylar o kadar özenliydi ki sanki bir Livaneli kitabı okur gibiydim. Bu hisse kapılmamın sebebi kitapların birbirine benzerlik göstermesi de olabilir. Spoi vermemek için hangi kitap olduğunu yazmıyorum.
Konusundan bahsedecek olursak Cumhuriyet'in ilk yıllarında Istanbul'da yaşayan bir aileden, Berlin'e uzanıp Nazi dönemine sert bir geçiş yapıyor. Kitap aslında mektuplardan oluşuyor ve her şey gizemli mektupların bir yayınevinin genel yayın yönetmeni Rıdvan'a gönderilmesiyle başlıyor. Rıdvan işin peşine düşerek sır perdelerini aralamaya başlar.
Olabildiğince spoi vermeden anlatmaya çalıştım sizlere. Kesinlikle bir şans vermelisiniz. Keyifli okumalar.