·384 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Aralık 2020 00:37 2 serilik bir kitap İlki çarpışma ikincisi ise Nabız ne kadar klasik ve edebiyat okumasını daha çok sevsemde Bazen kafamı boşaltmak için aşk dram veya macera kitaplarını okumayı seviyorum. Beni eğlendiriyorlar ve kafamı boşaltma mı sağlıyorlar Fakat bu kitapta öyle bir kadın karakterimiz var ki bu kadar saf bir kadın karaktere daha önce hiç rastlamamıştım gerçekten kitabı okurken Bırakmak istedim ve çok fazla sinirlerimi bozdu erkek karakter ise bir o kadar mükemmeldi bu puanlar ve kitabı okumamın hatrı sırf erkek karakter için kitabın kısaca konusunu anlatacak olursam Emily ve dillon sevgilidir ler fakat ilişkilerinde bir düzen yoktur Emily ise içten içe başka birine aşık olmuştur ve sürekli duygusal karmaşa içine girmiştir Biz de aslında çoğunlukla emily'nin duygusal karmaşasına ve çoğunlukla yaptığı saçmalıkları okuyoruz diyebilirim fakat 2 kitabına da şans vereceğim çünkü kitabın sonlarına doğru karakterinde değişiklikler gözlemledim ikinci kitapta nasıl bir hal alacağına daha çok merak ediyorum. yazarın Yazım diline gelecek olursam çok sade ve basit bir şekilde yazıyor