·416 syf.··Beğendi
···Okunma: 09 Aralık 2020 16:46 Kitap öyle bir bütün ki . Herkezin ebeveyn olamayacağı , hayattan yapilan hataların zor da olsa telafi edileceği, MS hastası da olsan bunun altından sevgiyle kalkabileceğini , çocuklara olan düşkünlük. Herşeyin gerçek yaşadım çok güzel bir roman .