Puan vermedi·344 syf.··
Beğendi
·
2020 29. kitabı
-SPOILER- Evet sonunda 3. Kitabı bitirdim. Baştan söyleyeyim bu üç kitap arasında serinin en sevdiğim kitabı 1. si oldu. Bu kitabı da çok sevdim ama yazarın bazı olayları çok hızlı geçtiğini düşünüyorum. Mesela Ruby Gillis'in ölümü. Bu ölümün Anne'i ve arkadaşlarını daha fazla sarsacağını düşünürdüm. Sonuçta kasabada herkes iç içe ve o kişiyle küçüklükten beri arkadaşsın. Ama öyle olmadı. Ruby Gillis çok çabuk unutuldu. Ve bence bu kitapta ölen çoğu kişi için gerçerli bu. 3. kitapta Matthew'ın isminin bir kez bile geçmemesi gerçekten çok üzücü. Ama belki de kitapta yıllar çok hızlı geçtiği için ben kitaba yetişememişimdir. Bu kitapta Diana ve Marilla'yı baya az gördük. Ve Diana ile Anne'in yollarının büyük çoğunlukla ayrıldığı epey belliydi. Hala arkadaşlardı ama artık bambaşka hayatları vardı ikisinin de. Yeni gelen Phil karakterini ilk başta sevmemiştim ama ona gitgide ısındım. Özellikle Jo'ya aşık olması çok hoşuma gitti ve bu onu çok değiştirdi. Gilbert'ın hasta olduğunu okuduğum sayfada kalbim deli gibi attı ve son sayfalar beni gerçekten çok mutlu etti. Her ne kadar sadece birkaç sayfa sürmüş olsa da... Gelecek kitapta Gilbert'ı daha çok görmek isterim tabi ki ama pek de öyle olacakmış gibi gelmiyor. Her şeye rağmen kitabı çooook sevdim ve 4. kitabı okumayı dört gözle bekliyorum.
Yeşilin Kızı Anne 3 - AdaL. M. Montgomery · Koridor Yayınları · 20205,5bin okunma
·
100 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.