Puan vermedi·125 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Aralık 2020 08:59 O kadar güzel bir kitap ki elimden bırakamadım. İnsanının içine ayna tutuyor. Kendinizi elestiriyorsunuz ve sorguluyorsunuz. Büyük küçük adamlara, topluma ve psikolojimize dair bir eleştiri.