Bülbülün gözünden bir roman edasıyla peygamberimiz Hz.Muhammed'in hayatını anlattığı harika bir eser... Eser insanı sanki olayların olduğu yerdeymişçesine bir atmosfer oluşturuyor öyle ki hiç bitmesini istemiyorsunuz... Yazarın eserleri çok severim.Ancak bu eserinin yeri bambaşka diyebilirim...Kesinlikle okumanızı tavsiye eder iyi okumalar dilerim...:)