9/10
·512 syf.··
Beğendi
·
2020 16. kitabı
·
35 saatte okudu
·
Okunma: 16 Aralık 2020 20:46
Ah aşeka bayıldım tek kelimeyle bayıldım. Ah o kadar güzeldi ki bu kitap. Ilk kitaptan kesinlikle daha çok sevdim aşekayı. Bir kere bu kitapta bu sefer sürekli Doruk'u duymadım.(Ilk kitapta Doruk un ismini duymaktan öğk gelmişti çünkü) Ve bu sefer Maya yaşadığı acı olaylar sonucunda hep güçlenerek kalktı ve kitabı okurken "Aferin be Maya."demekten kendimi alıkoyamadım. Maya'nın Aşeka da karakterinin ne kadar güçlendiğini okuyoruz ki en çok okumak istediğim sahneleri okudum kitapta. Ah Fetih, nam-ı değer Kumral. Fetih'e olan hayranlığımı anlatacak kelimeler yok dilimizde maalesef öyle hayranım Fetih'e. Tek kelime edemem onun için aşığım yani ona. Ama kitabın sonlarına doğru beni üzmedi değil. Diğer karakterler ilk kitapla nerdeyse aynıydı onlara çok bir yorumda bulunamayacağım. Bayıldım bu kitaba bayıldım. Eğer ilk kitapta sıkıldıysan 2.kitabina kesinlikle şans vermelisiniz ve okumalısınızzz.
Gecenin Hikayesi - Aşeka N. G. Kabal ·  Ephesus Yayınları · 20192,795 okunma
25 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.