Puan vermedi·488 syf.··
2020 5. kitabı
Kitabın yarısına gelene kadar ben çok sıkıldım. Yani çok düz gitti bi heyecanı yoktu ancak yarısından sonra kitap daha güzel hal almaya başladı. Ama bu seferde sonu beklediğim gibi bitmedi. Yazarın dili çok akıcı anlaşılır ancak fazla detaya girilmiş diye düşünüyorum.. tavsiye eder miyim ederim. Sonuçta herkesin kitap zevki farklı ve belki siz okumaya başladığınız anda bayılırsınız. Şimdiden keyifli okumalar
RebeccaDaphne du Maurier · İthaki Yayınları · 2020982 okunma
·
18 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.