·376 syf.··Beğendi
···Okunma: 25 Ağustos 2016 12:37 Oh be nihayet kavuştum Hata'ma ♥ Ders aralarinda okuyarak bitirdim.Ben bu seriyi cok seviyorum ya.Garrett da Logan da kalbimi fethetti.Kitabi okurken bir an gulup bir an huzunleniuorsunuz.Yazar cok güzel dengelemis ve tam yerinde bitirmis :) Bu kitabi da cok begendim.Dean ve Allie'yi bekliyorum ^^