Puan vermedi·200 syf.····Okunma: 19 Aralık 2020 15:53 Zweig ve eşinin birlikte intihar ettiğini söyleyerek başlamama gerek yoktur diye düşünüyorum.
Kitap 4 kısa hikayeden oluşuyor. Çoğu insan için Lyon'da Düğün güzel gelmiştir bir tek, lakin geri kalan hikayeler de yaşanabilir olaylardan ziyade yaşanmış ve insan üzerinde tesiri büyük olayları anlatıyor. Zweig hikayelerinde bile okurlarına farklı bakış açıları bahşeden, ucu insana batırılmış ve derin hisler aktaran cümleleri ile insanı olduğu kademeden ileri kademelere götürüyor. Kısa hikayelerden oluşması, daha çok yolculuk gibi esnalarda okunur kılabilir bu kitabı.
Zweig klasiği
Kitaplığımda uzun zamandır bulunan bu kitaba önyargı ile başlama kararı aldığım için pişman oldum. Okumaya değer!
İyi okumalar :))