·296 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Aralık 2020 12:59 Kitaba başladığımda pek içine almadı hatta uzun bir ara verdim ama devam ettikçe bütün kahramanları çok sevdim. Özellikle anlatıcısı da olan evin en küçüğü Dory, o kadar nahif ki.. bir noktadan sonra çok keyif alarak okumaya devam ediyorsunuz.