Puan vermedi·272 syf.··Beğendi
· Zamandan tasarruf deyince kulağa ne kadar da hoş geliyor, 15 dakika kâr edip neler kaybettiğimizi görmüyoruz bile. Kimi zaman bizimle bir kaç lafın belini kırmak isteyen annemizi, bizden bir fincan kahve isteyen babamızı... Nedense vaktimiz yok hiç bir şeye. İnsanın ufkunu genişleten bir kitap Momo, hatta bir kitaptan fazlası. Öğüt veren bir dost gibi. Gençlerin ve anne - babaların kesinlikle okuması gerek..