·148 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Aralık 2020 22:44 Yüzbaşının kızı kitabı için yorum yazmak haddim değil gibi geliyor. Kitabın
sürükleyeciliği hayatımı olumsuz etkiledi, elimden bırakamadım. Sadece Rus kitaplarında çektiğim bir sıkıntı var, uzun ve üç isim kullanıyorlar, hangi ismi nerede kullanalıcağı belli olmuyor ve isimlerden dolayı okurken kafa karışıyor biraz, ben isimleri not alarak Rus yazarlarda okumaya başladım. Son olarak, Dostyevski' nin dediği gibi: Puşkin inanılmaz bir deha.