·160 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Aralık 2020 01:05 Tam bir Ferzan Özpetek tarzı... Muhteşem anlatımıyla her an heyecanlı bekleyiş okudukça ne olacak hikaye nasıl gidiyor diye hevesle okumaya sarılmak. Çok sevdim, betimlemeleri ile sanki tüm olaylar hemen yanıbaşımda oluyordu ve sanki bende Roma’da o evde hikayeyi dinliyordum. Ayrıca ana hikayeyinin içine gömülen benzerlikte diğer hikayeler hepsi muhteşem. İyi ki var dediğim yazar, bir film daha geliyor bence ki gelmeli kalemine sağlık. Şiddetle tavsiye ederim.