·223 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Aralık 2020 04:39 Çok güzel bir ben merkezcilik anlatılmış kitapta. Öyle ki bu ben merkezcilik yüzünden kaçırılan zamanlar, ego ve bencillik zarar görmesin diye yaşanmayan hayat var. Salise Saatçi adına üzüldüm. Yaşamadıklarından , yaşayamayıp deneyimleyemediklerinden.