·448 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Aralık 2020 12:24 Gerçekten harika bir düşünce dünyası. Yüreğim ağzımda okudum. Sonra kendime kızdım çünkü neden hızlı okudun zamana yaymalı ve tadını iyice almalıydım. Ama o kadar hızlı ki bir sayfa daha bir sayfa daha diyerek okurken bitirdiğimi fark ettiğimde saat 4'ü geçiyordu. Stephen king "It" için "Devamını yazamadım çünkü benim için bile korkutucuydu" demiş. Gerçekten bazı anlar kitaptan kafamı kaldırıp bir ses duymayı bekledim. Sonlara doğru bana biraz olduda bittiye getirilmiş gibi geldi. Ama gerçekten bu kitap sanki başka bir dünyanın girişi. Şuan hayal ediyorum beverly olmayı. Gerçi onlar biraz pasifti bill'e nazaran ama gerçekten iyiydi.