8/10
·192 syf.··
Beğendi
·
2020 5. kitabı
Kitabı okurken heyecan ve üzüntüden ağladım. Kendimi trisha' dan biraz bile farklı hissedemedim çünkü benzer bir olayda benim başımdan geçti. Kayboldun ve kimse senin artık yaşadığına ihtimal vermiyor. Kitap güzeldi ama ben bu kadar yoğun bir duyguyla nasıl baş edilir bilmiyorum. Kitabın etkisinin uzun süre üstümde kalmaması için başka bir kitaba başladım ama okurken anladımki Trisha'nın hikayesine devam ediyorum ve okuduğum kitaptan hiçbir şey anlamadım. Kitap bitmeyen bir sonla bittiği için düşünce yollarını açık bırakıyor.
Tom Gordon'a Aşık Olan KızStephen King · inkılap kitabevi · 2023919 okunma
·
17 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.