·390 syf.····Okunma: 22 Aralık 2020 00:55 Gerek şekilsel olarak (kitap tasarımı, sayfa yapısı, konu bölüntüsü...vb), gerek içerik olarak çok çok başarılı buldum. Gereksiz ve boş tek bir cümle olmaksızın, dolu dolu bir kitap. Vedat beyin, samimi bir oturumdaymışçasına anlatım becerisi de sıkılmadan okutuyor bu bilgi yoğunluğunu.
Bu cilt "koku"nun fizyolojimizdeki işleyişi üzerine yoğunlaşmış. Her koku molekülünün burnumuzdan (veya ağzımızdan) girdiği andan itibarenki tüm yolculuğu ve bu kimyasal etkinin limbik sistemimizdeki sonuçlarının yanında, bu sistemin işlemidiği durumlardaki etkilerini de pek çok bilimsel veri eşliğinde bizlere sunulmuş.
O kadar beğendim ki diğer ciltleri okumadan başka bir konuya geçmemeye karar verdim. :-))
Kesinlikle tavsiye ediyorum.