9/10
·392 syf.··
Beğendi
·
2020 6. kitabı
Öncelikle söyleyeceğim şey ikinci kitabın birinciden daha çok sevdiğim olacak. Bu kitapta roman fantastikten ziyade aşk romanı gibiydi. Buna rağmen bayıldım desem yeridir. Aldrik' i daha çok tanımak hoşuma gitti. Ve macerada aynı zamanda daha çok yoğundu. Hele o kısımları çok çok sevdim. Vhalla' nın dayanıklığına, cesaretine hayran kaldım. Kesinlikle her sahnesiyle tam film tadında bir kitaptı. Bitirmeden elimden bırakamadım Ve karakterlere yazarın açılmaması tam etkilendıgım nokta oldu. Aynı anda hem heyecanla hem de eziyet çekerek okudum. Üçüncü kitabı için dayanamıyorum.
Ateş DüşüyorElise Kova · Yabancı · 20183,232 okunma
·
2 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.