Dostoyevski yine size yaşamadan yaşanmışlığı hissettiriyor.
Ve bu hikaye kendinden yaşça cok kucuk bir kadınla evlenmenin bir erkek nezdinde acımasız gerçeklerini bütün çıplaklığı ile ortaya seriyor.
Evet bu hikaye çoğuna göre bir âşk hikayesi...
Ama aslında olan bütünüyle bir hayal kırıklığı, uysal değil bir asi kızın hikayesi...