Kitabın kapağında Harper Lee'nin Bülbülü Öldürmek romanı kıvamında olduğu yazılmış ancak ben bunu çok iddialı buldum. İki kitabın konusunun da ırkçılık olması dışında aynı kıvamda olduklarını düşünmüyorum. O kadar güzel olmasa da kötü de değil. Daha basit bir dille yazılmış ve iki saatte bitirebileceğiniz kadar akıcı. Okunabilir.