Puan vermedi·344 syf.··
2020 52. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 25 Aralık 2020 22:43
Ahhh Anne inatçı kekim.. Her ne kadar harika bir karakter olsa da Anne cidden bazen beni sinir krizine sokuyor. O kadar sabit fikirli ki gerçekleri görene kadar yıllar kaybediyor resmen. Kitabı okurken gerçekten temiz kalpli insanların yollarının hep açık olduğunu farkettim. Anne herkese karşı iyi olmanın, kalbinin temiz olmasının ekmeğini yedi resmen. Üniversite hayallerini maddi sıkıntı yüzünden geride  bırakmaya karar verdiği sırada eski bir dostun inanılmaz jesti onun okulu bırakmasına engel oldu. Bu çok içimi ısıtan bir bölümdü.  Gilbert konusuna girmek istiyorum ama cinlerim tepeme doğru geliyor Anne yüzünden en son hangi erkek karakteri bu kadar sevdim bilmiyorum. Kitabı baştan sona Gilbert ile donatsalar asla şikayet etmem. Yeşilin kızında da ne irade varmış dedim okurken. Gilbert başka kızlarla gezerken resmen ben kıskançlıktan kudurdum ama Anne sadece kıpkırmızı olmakla yetindi ben olsam hemen Gilbert'a mektup yazardım. Hani beni seviyordun sen + iyiki sana hayır demişim + bak işte geleceği görmüşüm demek ki + manas destanı + on büyük lanet + neyse ben bir şey demek istemiyorum
Yeşilin Kızı Anne - Adanın KızıL. M. Montgomery · Ren Kitap · 20205,5bin okunma
·
14 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.