·480 syf.····Okunma: 26 Aralık 2020 13:44 Yazarı çok sevmeme rağmen son iki kitabında sıkıldığımı söylemek zorundayım. Özellikle bu kitapta çok fazla zorlama ve lüzumsuz sahne vardı gibi geldi bana. Uzadıkça uzadı. Seni çok seviyorum Jenny ama son kitaplarında hakkındaki fikirlerim epey değişmeye başladı. Daha güzel kitaplara imza atman dileğiyle...